جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت
سرخط خبرها

حمله رسانه های انگلیسی به رونالدو و عملکردش در منچستریونایتد

  • کد خبر: ۱۰۳۷۳۷
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
حمله رسانه های انگلیسی به رونالدو و عملکردش در منچستریونایتد
منچستریونایتد این هفته در پریمیر لیگ، پذیرای لسترسیتی بود و در پایان به نتیجه تساوی ۱-۱ رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ منچستریونایتد این هفته در پریمیر لیگ، پذیرای لسترسیتی بود و در پایان به نتیجه تساوی ۱-۱ رسید. با احتساب این نتیجه، منچستریونایتد با دو بازی بیشتر نسبت به آرسنال، سه امتیاز کمتر از این تیم دارد. تاتنهام را نیز فراموش نکنید. تنها دستاورد تیم رالف رانگنیک در این فصل می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشد که با این اوصاف امیدی به کسب آن وجود ندارد. لسترسیتی بدشانس بود که دقایقی پس از به ثمررسیدن گل اول، گل تساوی را دریافت کرد و بدشانس‌تر بود که VAR گل مدیسون را مردود اعلام کرد.

رونالدو نبود، منچستر خوب بود!

کریستیانو رونالدو بهترین گل زن منچستریونایتد در این فصل بوده، اما این تیم به واسطه حضور او آسیب نیز دیده است. فوق ستاره پرتغالی بهترین گل زن تمام دوران است. برخی او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌دانند؛ باوجود اینکه رونالدو در طول دوران بازی اش چقدر خوب بوده است و اینکه در سی وهفت سالگی همچنان خوب است، ورود او به منچستر یونایتد با اتفاق ناگواری هم زمان شده است: دورانِ رکود منچستر یونایتد. شاید خروج رونالدو از باشگاه، بهترین اتفاق برای طرفین باشد. بسیاری از هواداران و حتی کارشناسان فوتبال در جزیره معتقدند این بازیکن برای احیای دوباره خودش و کمک به شیاطین سرخ، باید هرچه سریع‌تر برای فصل آینده اش تصمیم گیری کند.

رونالدو سطح انتظارات را در منچستر یونایتد بالا می‌برد

منچستر فصل پیش را با رتبه دوم به پایان رساند و به وضوح مشخص بود که آن‌ها برای قهرمانی آماده نیستند. با این حال آمدن رونالدو به باشگاه سطح انتظارات را به گونه‌ای بالا برد که گویی آن‌ها به راستی در آستانه کسب مقام اند. به دست آوردن قهرمانی می‌توانست چالشی شیرین برای باشگاه باشد؛ اما اوضاع کنونی تیم موجب نگرانی هواداران گشته، زیرا باوجود اینکه یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران، رهبری تیم را به عهده داشته، اما وضعیت حتی بدتر از قبل شده است. ایرادی به رونالدو وارد نیست، اما آیا این روندی است که باشگاه می‌خواهد در تابستان، خود را از نو بسازد؟ آن‌ها خواهان ساختن تیمشان حول محور کسی هستند که خواهان دریافت جام در انتهای فصل است؛ در حالی که در جدول به هدفشان حتی نزدیک هم نیستند.

رونالدو آن بازیکنی نیست که منچستر به او نیاز دارد

رونالدو هرگز مهاجمی عادی نبوده و به همین دلیل است که زیدان در رئال مادرید، بنزما را به عنوان مکملی برای رونالدو در نظر گرفت؛ اما یونایتد کریم بنزما ندارد. منچستر یا باید مهاجمی را به خدمت بگیرد که بتواند در سیستم تک مهاجمی بازی کند؛ همانند لیورپول که سال هاست از بازی روبرتو فیرمینو سود می‌بردـ یا اینکه باید از نفر دومی برای کمک به رونالدو استفاده کرد تا او در اوج بازی کند؛ اما رونالدو هم اکنون دست تنهاست.

ادینسون کاوانی پرس کننده بهتری است

زمانی که منچستر با دو نفر در جلو بازی می‌کرد، کاوانی بیشتر با رونالدو هم بازی بود. از قضا کاوانی هم در حفظ بازی بهترین نیست، اما او باعث می‌شود که یکی دیگر از مشکلات بازیِ رونالدو به چشم بیاید.  کاوانی پرس کننده فوق العاده‌ای است. این بازیکن اروگوئه‌ای نشان داده که مهاجمی مدرن و ایده آل در سیستم منچستر یونایتد است و در تابستان هنگامی که باشگاه با پایان یافتن قرارداد کاوانی به دنبال مهاجی جدید است، به احتمال بسیار در پی یافتن نسخه‌ای جوان از کاوانی است تا نسخه‌ای شبیه به کریستیانو رونالدو.

برونو فرناندز؛ گویی با رونالدو هم بازی نیست!

او هفته گذشته نخستین گل‌های خود را برای پرتغال در بازی‌های انتخابی جام جهانی به ثمر رساند، اما فرناندز در کنار رونالدو ضعیف عمل می‌کند؛ زیرا هر دوی آن‌ها اغلب دوست دارند که در منطقه‌ای مشخص در محوطه جریمه حرکت کنند. به نظر می‌رسد این هافبک هجومی نمی‌تواند با حضور رونالدو، فضایی برای خود دست و پا کند. یک بار دیگر به بازی خارج از خانه منچستر با استون ویلا نگاه کنید؛ جایی که رونالدو غایب بوده و این فرناندز بود که هر دو گل را به ثمر رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->